Underbart väääder

Hej på er!
Idag skiner solen som aldrig förr, ska faktistk gå ut och rida samantha nu. Red en sväng igår och VILKET resultat akupunkturen ger, helt sjukt va bra hon svarar på den, hon blir som rörlig i hela kroppen.
Dock sa både jag och mamma att det är nog bra att vi gör det så pass sällan som vi gör med samantha bara för att hon får det här resultatet för många gånger kan nog leda till annat.

Fått en hel del frågor angående det där med nomineringar,
och jag får inte veta fören på road showen om jag vunnit och sen tror jag att det är så när man blir nominerad att det är en person som skickar in och skriver en text med motivarioner till varför dom tycker att just den person ska få vinna och sedan är det en jury som bedömer.
Så har det då varit tidigare år!

får sen när jag kan avslöja hemligheten hoppas att det blir snart i alla fall, nu mina hjärtan blir det stallet för min del, hoppas ni får en bra dag! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0