Tävling

Hej på er!

Idag har vi tävlat på hippo(umeå ryttarförening)

Första klassen var en 110lokal A:0/A:0
Inget kändes helt hundra hon var lite små flamsig vilket man får va då det är årets första tävling,
Framhoppningen var kaos, inte för mig, men däremot så var det folk överallt och ingen hade koll. Vilket man får ta när det är en lokal klass.
Väl inne på banan var jag både uppjagad och samantha var hur taggad som helst.
Grunden gick helt okej kände dock aldrig att vi hamnade på samma plan, hon var lite före hela tiden.
vi var nolla fram till andra i omhoppningen där jag vände och det visade sig att hon var så med att hon vände snävare än tänk så då rev hon det. fyra fel totalt, och vi kom ändå 10 eller nått sånt, det var väldigt många med.

Sen hoppade vi 120 regional A:0
Framridningen gick super, hon var i bra balans och det kändes att hon hade taggat ner lite grann och hon var inte alls flamsig, mer fokus med andra ord.
Framhoppningen var också en fröjd, inga problem, och det var bättre koll på alla som var där.
Väl inne på banan kändes det helt rätt och samantha var med och vi gick upp i ledningen med 5sekunder, dock visste ja att det var 42st kvar så jag vågade inte riktigt ta ut segern i förväg, men det höll hela vägen ut och vi tog hem segern, en otroligt bra känsla :D


120


Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Åh vad kul :) Grattis! Jag kan inte se filmen förrseten :(

2010-03-07 @ 18:19:22
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Shit vad roligt, GRATTIS!!! :D

2010-03-07 @ 18:49:38
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Stort grattis! Såg filmen, vilken kanonrunda, fortsätt så :)

2010-03-08 @ 15:04:29
Postat av: Emmy

Vilken fin runda! Grattis :)

2010-03-08 @ 20:45:27
URL: http://emmyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0