sitter i ridhusettt

Ja så mycket har jag att göra just nu... sitter här och försöker födriva tiden tills sekitariatet öppnar och vetchecken börjar, vilket är klockan två.

Samantha hade legat ner inatt så hon verkar då nöjd trots att det är uteboxar. annars har vi varit ute på en liten promenad på morgonen, eller ja liten och liten gick väll i kanske 40mi för samantha ville inte stå själv eftersom hennes boxgranne var ute på ett ridpass :)

Sen åkte vi en sväng och shoppadeeee, så nu känner jag mig väldans glad, en träns väska en täckes upphängare och stövel hållare och sen en nummerlapp. lite såna där små saker som fattats :)

Nä hörreni nu ska jag nog gå till vårat rum och värma mig lite. det är kallar idag tyvärr...
Uppdaterar senare med lite bilder, nu har nämligen peder åkt iväg med kamran!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Var är du och tävlar? :)

2010-03-19 @ 12:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0