händer inte så mkt

Hej på er!

Just nu är det väldigt ohändelserikt, samantha tar det lugnt nu i några dagar efter akupunkturen.
Imorgon ska hon bara skrittas sen på torsdag joggas och sen på lördag ska hon börja gå normalt igen.

Har hunnit anmäla mit till hippos nationella nu iaf.
Blir 120 120 125, jag och rebecca kom fram till att det var smartare att inte hoppa någon 130 eftersom att det är en så stor tävling, och det är bättre att vi hålller oss där, vi kommer ju debutera 130 två helger innan men det är endast på en regional tävling :)

Svaren på frågestunden kommer på imorgon :)

Nu ska jag sätta på en bra film och sen sova, är väldigt trött, var uppe tidigt och fixade i stallet, tea och bella blev nämligen vaccinerade idag.

Eftersom jag inte har så mkt kul att berätta så tänkte jag dela med mig av rebeccas och kanans fina debut i 140 i helgen vilket gick så himla bra :)
Rebecca är ju hon som brukar träna mig imellanåt, Som även ska åka med mig till högbo nu i vår då mamma och peder ska resa bort, så då ska rebecca få va min mamma för en helg, fast annars är hon som en extra mamma allt jämt, och jag är så glad att jag har henne!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Läste i ett tidigare inlägg att du tänkte brodera ditt namn på ridbyxorna. Vars kan man göra sådant? Väldigt tacksam för svar :)

Jätte bra blogg btw!

2010-03-09 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0