godmorgon

Jaha då var det tillbaka til verkliga livet, har verkligen inte tid att sitta här, klockan är kvart över sex och jag måste ut och släppa ut hästarna och sedan göra iordning mig för skolan.

men först tänkte jag bara berätta om det jag fick reda på igår!

Jag och samantha blev meetingbästa i sundsvall!!
Vi var alltså de ekipaget som var bäst under helgen!:D

som pris hade vi fått några fodersäckar och eftersom vi hade åkte därifrån så tog samanthas förra ägare med sig de. Så nästa helg när det är micke träning så skulle dom ta med sig de till träningen.
Men kul va? blev helt chokad när jag fick höra det :D



Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

kul att ni var det bästa ekipaget :D

2010-03-24 @ 11:30:54
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0