frågestunden fortsätter

Hej på er!

Sista dagen i skolan nu och nu har jag looov :)

Det börjar även dra ihop sig för sässongens första tävling, och det ska vi ladda upp för imorgon.

Imorgon ska jag:
Klippa och snygga till s
smörja
smörja
smörja
och smörja
tvätta osv.

Vi känner oss riktigt laddade och det kommer bli så kuul.

Frågestunden tänkte jag att den skulle få forsätta tills på måndag, för jag lär inte hinna ge er svaren innan dess, så fortsätt fråga på :)

Blev utmanad av freja så nu är det väll bara att anta utmaningen och svara på detta:


REGLER:
- Har du blivit utmanad så börja med att ange 6 egendomliga/underliga saker om dig själv.
- Ange dessa regler och även vem du blivit utmanad av.
- Sist i inlägget ska du lista/länka 6 nya personer som du vill utmana.
- Kommentera att dem har blivit utmanade och hänvisa till ditt inlägg.

1. Jag har ur usla betyg i skolan
2. Jag är en extrem tidsoptimist, säger jag att jag kommer klockan sju kan man räkna med att det blir minst en timme senare.
3. Mitt stall är alltid städat och fint, jämfört med mitt rum som sällan är detta
4. Jag har hoppat/ridit på fel hinder en gång i hela mitt liv, detta var på kval 2 i svenska ponnyderbyt 2008.
5. Jag har varit med i Umeå ryttarförenings Elitlag nu i snart 4 år i rad.
6. När jag var yngre och åkte bil så kunde jag inte låta bli att räkna galoppsprång mellan lyktstolpar,soptunnor,vägskyltar och dyl, vissa gånger långa galoppsprång andra korta.

JAG UTMANAR:
Oj kan inte komma på 6st, ni som känner er utmande varsegoda :)


Umeå ryttarförenings alla ponnyryttare :)


Blir man inte sugen på vår? här är första dagen som man kunde låta hästarna springa utan täcken ett litet tag i alla fall förra året :)

Frågestunden fortsätter tills på måndag!

Kommentarer
Postat av: sarah

haha det där med att räkna galoppsprång gjorde jag också alltid nr jag var liten, eller gör det fortfarande. Gjorde det senast idag ;) Tönt man är då!

2010-03-06 @ 15:54:59
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0