seeegt

Hej på er!

Ligger och slappar i sängen och gruvar mig för att åka och hämta hö... kallt.

Red s idag på dagen, det gick bra. Red lite längst vägarna, ställde inte så mycket krav utan bara såg till att hon fick jobba igenom lite snabbt.
Hon har fått en tendens till att vilja skjuta bakdelen åt olika håll i galoppen, tror dock att detta endast är för att hon är så känslig när man rider ut med henne och bara man lägger över vikten på en sida så byter hon galopp.
För sen när man åker in med henne till ridhuset så har jag då aldrig kännt att hon gjort så :)

Får se hur det blir, det kanske blir ändrade planer angående att dra in imorgon. måste prata ihop mig med sofie lite.

Nä nu är det väll dags att ta sig upp ur sängen, känns lite halvt segt. Och med det får ni en söt bild på samantha.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du kan absolut rida för mig i veckan :)Lördag efter 13?

2010-01-05 @ 19:26:49
URL: http://bereccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0