Hitintills går det bra

Hej på er, då var min födelsedag över och den har varit trevlig,borsett från allt som hände med samantha så.

Kollade till henne nu ikväll och hon visar fortfarnde ingen anmärkningsbar hälta, inte heller någon värme eller ömhet.
Så än så länge så går det åt rätt håll, hoppas bara på att det fortsätter såhär.
Såret är fortfarande ett ganska ordentligt jack, ser nog mer otäckt ut än vad det är.
Hoppas bara att det läker ihop snabbt.

nu blir det sängen för min del innan jag somnar här och nu

Imorgon åker vi iaf och köper en ny mobil till mig, så då kommer jag kunna börja mobilblogga igen!

Puss o kram kika in imorgon för då kommer filmerna upp från träningen! seeya//
J.D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0