får lov att fundera ett tag till

Ja hörrni, vad jag ska hitta på för kul har inte riktigt blivit klart, ska fundera och klura ett tag till!

Det var ett tag sen jag skrev något om tea, men hon har inte gjort så mycket, några joggningspass i veckan bara, men idag red jag igenom henne lite, öppnor och slutor och i början var hon lite lat men sen var hon riktigt fin, skönt att ha pelhamet på henne igen som varit inlåst i transporten.

Samantha fick också jogga en runda, dock så var hon ritkigt riktigt pigg. valde fel bett helt enkelt så jag kan ju inte säga att galopparbetet blev så seriöst, mest bus. men så får det ju va ibland också :) Så imorgon blir det defenitivt ett skarpare bett när vi ridet ut.

Nä hörreni nu blir det sängen. imorgon är det fullt upp:

*släppa ut hästarna, ev mocka och göra klart.
*skola
*hem
*rida och motionera både samantha och tea
*raka bella och om jag hinner tea
*plugg

så vi får se hur mycket bloggning jag hinner med, om inte annat så mobilbloggar jag i alla fall :)


Juste nu ligger teas annons ute igen! :) med rätt pris och allt: klicka här

Kommentarer
Postat av: ponnymamman

OJ! vad hon hoppar!!!

Fantastiskt fin!!!

...har tyvärr ingen C-ponnyryttare, annars hade man blivit sugen..!!

Trevlig blogg!

2010-01-28 @ 21:43:59
URL: http://envanligponnymamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0