Vila

Hej på er!
Igår hade jag en mindre bra dag, kände mig trött och slut när jag kom hem, somnade på soffan och kände mig bara allmänt grinig. så samantha fick vila, hon har inte vilat något i veckan och det var inte tänkt att hon skulle göra det, men jag kände att jag bara hade haft dåligt tålamod om jag ridit, så jag borstade och pysslade om henne istället :)

Idag har vi haft nationella prov i sv, suttit och skrivit uppsats i tre timmar.
Så jag slutade klockan elva idag vilket var skönt, så nu ska jag ut och rida och sen klockan halvsju ikväll så vi in till umeå ryttarförening(hippo) och går på hoppryttarmötet, hoppas alla kommer dit,  brukar vara lite fattigt om folk som dyker upp på dom där möterna!

Nä hörreni hoppas ni får en bra dag, bloggar mer ikväll :) puss o kram, seeeeya//
J.D


Kommentarer
Postat av: A N N i C A * W E N N B E R G

kan du inte göra ett inlägg om dina hästar (: ?

2010-02-11 @ 12:38:55
URL: http://s94356.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du för kamera?

2010-02-11 @ 18:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0