kavajen

Hej på er!

fick lite frågor angående den nya kvajen, det är faktiskt en armani som är sydd efter pikurs modell(den som jag hade innan)
Och sen ska jag brodera på armen är det tänk, mitt efternamn, vilket jag även ska göra på mina vitaridbyxor, det kommer bli så sjukt bra :D

Ska försöka få med min syster cassandra att rida med mig så vi kan ta både tea och samantha, för nu har dom tagit det lugnt några dagar då jag varit sjuk.

Börjas kännas lite bättre nu, men jag ska som sagt äta antibiotika i 9 dagar till.  känns sjukt drygt!

Nä hörreni nu ska jag och båda mina systrar baka bullar men vi hörs senare! puss och kram, seeeya//
J.D


Kommentarer
Postat av: Annika

Hur kan du seriöst lägga ner pengar( vilket jag antar är rätt mycket när det är Armani osv.) på några tävlingskläder? herregud.

2010-02-05 @ 18:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0