Mycket att se fram emot

Hihi nu sitter jag här och är nästan lite sprallig.

Det är mycket på g just nu och det enda negativa med detta är att bloggen inte hamnar lika ofta i förstahand.

På FREDAG flyttar vi, och det lutar mot att det blir hippo som hästarna hamnar på till en början i alla fall.

Sen på söndag ska jag träna för världensbästa rebecca. Första ute träningen!

Sen nästa vecka bär det av mot gävle igen, denna gång för sista omgången av elit.

appropå elit så leder vi faktiskt just nu, men som alla vet så hänger det mycket på sista omgången :)

Lyckades även få plats i 130klassen så detta kommer jag hoppa:

Fredag: 130
Lördag: 120
Söndag: 125(laget) :)

Nu ska jag ut och trimma lite på min stjärna! seeeya//
J.D


Här har ni en bild från förra året i högbo(gävle) fast då hade jag mira och tea, och det var ponny och inomhus.
Lite förändringar detta år, en häst, samantha och storhäst och utomhus!kuuul!:)




Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Hihi, glad att jag gjort någons dag! ;)

2010-04-27 @ 18:34:40
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0