lite nytt på g

Ja först tänkte jag svara på lite frågor jag har fått dom senaste dagarna:

vart ska ni flytta?
har svarat på det här tidigare, men vi har köpt en stor lägenhet inne i umeå, på hedlunda.

Vilket stall funderar ni på? :)
ett på teg, dock har dom ingen plats just nu :)

Jag har varit borta ett tag nu, men jag minns att du skrev något om en "hemlighet" som du inte kunde avslöja än. Har du avslöjat den och jag missat det eller?

Nä du har faktiskt inte missat det, jag har inte abslöjat det ännu, dock tror jag att en hel del av er börjat få reda på det från olika håll... men ni som endast är mina trogna läsare ska få veta det inom några veckor ;)

varför tävlar du inte charente längre?
Jag har valt att gå över på storhäst, känner mig lite lång på henne. Kan hända att vi startar någon tävling till. det vet vi inte nu iaf.

Nytt nytt nytt;
Ja om det ändå vore så bra... Någon duktig person som är sugen på att göra en ny design åt mig? jag vill ha en bra inte nån halv sjabbig.
Har i alla fall slängt ihop en ny header till så länge, och en ny bakgrund.

Så det här är på g upp i bloggen:
*ny header
* nya kategorier, GE FÖRSLAG, ööös in med förslag.
* byte av namn? har inte bestämt mig än, det beror heeelt på vad ni tycker? vad röstar ni? för eller emot?

Åh vad laddade vi är just nu:

Ja nästa omgång är redan om två helger, i gävle.
fram tills dess har jag faktiskt inte planerat in något hopp-pass alls, hon ska bara få skrota runt och få ha kul sen kanske trimmas på några gånger innnan.

I gävle kommer hon få gå 120, 130 på fredan och på lördagen hoppar hon laget. Känns toppeeen!





Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Hejsan!

Jag gör JÄTTEGÄRNA en bloggdesign till dig :D

Har en designblogg som du kan kolla in på http://designbytina.blogg.se/ , där finns alla designer jag har gjort :)



Just nu gör jag designer helt gratis :)

Så kika in..

2010-04-06 @ 00:19:47
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: sarah

sv: haha vart såg du det? ;) Ja verkar som de är en hel del som ska dit :)

2010-04-06 @ 09:37:18
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Igeland

Kan du inte berätta lite mer om tävlingarna i Gävle? Var är dom tex.? :D

2010-04-06 @ 11:06:30
URL: http://igeland.blogg.se/
Postat av: Josephine

Hejsan ! Älskar verkligen din blogg! kul att kunna läsa om någon som är på samma nivå som mig själv :) Jag är lite av en photoshop nörd så om du vill ha hjälp med en design säg bara till, jag tycker det är toppen kul ! Tack för en bra blogg:) Kramkram

2010-04-06 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0