bilder, filmer, filmer bilder!

Hej här ska ni få film på två av helgens fyra rundor och sen slänger jag in lite bilder också.

Laget, här får ni se min miss och även höra mitt svärande när jag inser att jag missade hindret haha.


125, vinnar rundan :)


Laget





Prisutdelning laget:

Vi måste helt klart öva på det här med prisutdelning, eller för det mesta ni andra men även samantha tyckte det var lite små kul och ville också springa runt lite. tur vi har många omgågnar att öva på ;)


Prisutdelning i 125, samantha försöker säga släpp mig jag vill springa ärvarav nuuu!

Kommentarer
Postat av: elvira ♥

herregud din häst flyger ju i all världens fart över alla hindrena ;)jättefin! Det ända jag skulle vilja säga är att din bagrund är rätt jobbig eller vad man ska säga, man kan inte koncentrera sig på innehållet i bloggen... bara ett tips! Föresten gö jag helt gratis designer :)

2010-05-06 @ 15:03:26
URL: http://elvirakindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0