Ledig imorgon

Hej på er!
Alltid dagen efter samantha har gått hårt så får hon ta det lugnt och antingen bara lunka på i sin gigantiska hagen med b-ponnyn eller så skrittar vi ut en sväng.

Så idag har jag itne så mycket att skriva om, det börjar dra ihop sig till nästa vecka och jag fick nyss veta att jag inte kommer få gå på SM-festen. måste tydligen sitta barnvakt.... NÅDIGT surt.

Kommer i alla fall gå ut och äta med tomas och vicka nån gång under veckan :)

På onsdag borde mitt täcke anlända om hon skickar det då hon skrev att hon skulle de.
Så i vinter kommer inte min lilla prinsessa frysa, Det kostade ju rätt så mycket. Men då förväntar jag mig att det är bra kvalite och det lär det ju också vara, och sen är det ett 500g täcke så värme har det då!


(bilderna går att klicka på)

På onsdag dyker hovslagaren upp, Perfekt att hon får bli nyskodd innan helgen!
Så imorgon åker jag och mamma nog in en sväng till pegasus och köper skor och sen behövs det handlas foder!
Juste jag är ju faktiskt som det står i rubriken lediga imorgon, skönt!

Nä hörreni, ni ska få se veckans planering som jag knåpat ihop och jag ska gå och vara social med min familj.
Vi hörs imorgon. puss och kram, juste hörreni det var då väldigt lite kommentarer om filmklipperna jag la ut, trodde ni gillade när det var mycket filmer? ;) SKÄRPNING på att ni är så dåliga på att kommentera!
seeeeya!//
J.D


såg nu att det inte syns så jättebra.
Kan skriva här nere vad som står:

Måndag:
Stora skogsrundan

Tisdag:
markarbetspass
jobba mycke med rytm och "hela galoppsprång"

Onsdag:
Vila

Torsdag:
Känna igenom inför tävling.

Fre-Sön:
nat. Tävling!


Hittade en rätt häftig bild
Fina framben va?

Kommentarer
Postat av: Malin

PW täcket har mina hästar. Det är verkligen super och dom behöver oftast inte ha termo täcken under eftersom det är så tjockt, vilket gör att dom inte får skav alls. Det enda som är minus är att halsen är väldigt lång, och när hästarna äter åker det nästan över huvudet på dom. men jag har sytt in mina så.. :)

2009-09-21 @ 19:54:14
Postat av: Josefine

Fin bild :)

2009-09-23 @ 07:59:53
URL: http://jsohlman.blogg.se/
Postat av: Sophie

Åh! Var har du köpt ditt täcke? Letar som en galning på nätet men hittar inget. Känner att det är ett måste till i vinter!

2009-09-23 @ 23:19:05
URL: http://snopans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0