Glöm inte dig själv

Hej på er!
Oj vad dagarna och tiden rinner iväg!
Snart är det helg och imorgon åker vi mot huddik för att debutera 120. spännande spännande!

Idag så vilade S och jag och Amanda(världensbästa) har packat hela kvällen, nu borde allt vara med, har bara lite småsaker kvar!

Ikväll har jag även varit på massage, en som bor här i närheten är utbildad massör och riktigt duktig
Så hon har låssat en hel del punkter och knakat i min rygg, SKÖNT.
För mitt upp i all stress och jobb så får man faktiskt inte glömma bort sig själv.
Eftersom vi alltid sätter hästen först och ser alltid till att den mår bra till 110% så måste man även själv ta en välförtjänt massage ibland.
Hon sa att det märktes att jag tränade mycket och hade en vältränad rygg då dom flesta ställerna som jag var spänd på lossnade näste direkt när hon börjat mjukna upp där.
Så glöm inte det hörrni där ute, att ibland faktistk ägna lite tid åt er själva mitt upp i allt!

Känner mig supertaggad inför helgen och det känns jättebra! :)

Amanda har inte bestämt sig om hon ska med än, det vore guldvärt, men somsagt hon måste ju bestämma själv!

Nu till lite frågor som dykt upp här bland kommentarerna:

Var har du beställt det täcket(lamicell PW vintertäcket) ?
Hittade det på en sida som säljer begagnade saker, nästa inte använd.

vad e de för transport ni köpt?
Vi har köpt en Blomert tror jag dom heter! :)

saknar inte du tea?
OM jag gör, det kan jag lova. En häst med sån personlighet är svår att inte sakna
Det går väll lite till och från. Men givetvis saknar jag henne oerhört mycket.
Utan Samantha vet jag inte vad jag hade gjort! :)

Rider du ofta på kimblewick(jaktkandar)?
I början när jag fick Samantha så red jag för det mesta på det, nu har jag betslat ner till tredelat.
Men innan S, så använde jag det lite på Tea också, tycker man får ett sånt jämt och stadigt tryck i handen.

måste bara fråga vart du köpt ditt pannband?:)
Antar att du syftar på pannbandet som är sammafärger som lamicell schabraket?
Det har en vän till mig, hennes mamma gör såna där ursnygga pannband. Ska ta reda på adressen till hennes pixbox där det står hur man kan beställa och önska färger osv!

Hej!
Om hästen är lite stel i bakbenen, har du något bra tips på nån övning eller liknande?
Hej, mycke bommar och studs övningar är bra för att få igång bakdelen.
Sen skulle du kunna testa den berömda pessoagjorden som får igång en hel del bakdelsaktivitet!
Men annars är nog det besta att jobba på med mycke bommar, gärna många efter varnadra :)

Nu har Idol börjat och jag ska bänka mig framför Tvn och sen blir det att sova.
Imorgon åker vi, slänger nog in ett inlägg innan vi åker. Puss och kram, seeeya!//
J.D





Kommentarer
Postat av: Elvira-mamman

Adressen till min pixbox där det stå hur man beställer pannband är: smokerings.pixbox.se

Lycka till i Hudik! Själva ska vi till Stöcke där Ferre ska tävla.

2009-09-09 @ 23:08:15
Postat av: jenny

Lycka till i helgen =)

2009-09-10 @ 10:40:12
URL: http://jennynystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0