Filmerna kommer(inte) ikväll

Ja hörreni ni ha helt rätt, nu har ni fått vänta två långa dagar på filmerna, ikväll (en annan dag) ska jag ta tag i det där!
Har väldigt mycket att göra just nu och har precis dragit på mig en hemsk förkylning med riktigt jobbig hosta.
Men det finns inte i denna värld att jag skulle kunna vara hemma från skolan en enda dag(imorgon blir jag defenitivt hemma), Schemat och planeringen är inte direkt gjort så det inte gör något om man är hemma och är sjuk, så det är bara att proppa i sig ipren och ta sig till skolan, jobbigt? JA! (stannar hemma)

Det börjar rulla in fler frågor och det gillar vi. ska ta tag i dom på söndag hade jag tänkt, så tills dess är det bara att fortsätta fråga på! :)

Samantha vilade somsagt igår och vi var och hämtade hem vinterns höbalslass.

Idag ska hon få gå en lättare runda i skogen, tänkte ta hackamoret idag så hon bara får lunka på och inte behöver jobba så jättemycket, mer i avslappnande tempon osv :)

På torsdag kommer amanda ut så då ska vi klippa Samantha, och jag ska sätta mig ner och skriva ett mail till min (hemliga) praktikplats. Så undernästa vecka kanske ni får reda på var jag kommer befinna mig under dessa två veckor!

Nä hörreni nu måste jag försöka hitta skjuts hem, men ikväll kommer filmerna(runt nio tiden).
Puss och kram, seeeeya!//
J.D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0