DM-SILVER

Dm-silver var dagens resultat.
Trots att vi hade ett ynkligt och jättetöntigt pet i 115 så kom vi Tvåa i distriksmästerskapen! Kul va?

Fick nog den bästa rundan som vi någonsin har haft, perfekt tempo och puls, dock en liten miss av mig på linjen från kombinationen till en oxer så plockade jag inte riktigt ihop henne så hon blev liiiiite flack och nuddade bakbommen på oxer så den föll när vi hade galopperat ett galoppstrång därifrån.
Men jag är så himla nöjd, den där rivningen tänker jag glömma helt för hela rundan gick super!

Känns så otroligt bra nu inför debuten nästa helg! Åh va kul det kommer bli.
Åker redan torsdag eftermiddag och kommer hem söndag kväll/natt.
Hoppas på att jag kommer hinna få mitt täcke som jag beställt, innan torsdag, vore guld värt om jag hann få det för S ska stå i utebox under hela helgen.

Filmer och bilder kommer upp på bloggen ikväll. sitter vid fel dator och sen har jag inte hunnit ladda upp dom än.
Men håll utkik, för innan kvällens slut så borde bilderna och filmerna ha dykt upp! :)

Transporten kom ju hem igår och jag är supernöjd, vi ska bara fixa lite så det blir en mjuk mellanvägg då det är lättare för hästarna att bredda ut bakbenen och ställa sig stadigare.

Nu ska jag väcka amanda som har somnat i fotöljen bakom mig, Jag måste ha kört hårt med henne i helgen? så slut som hon är. Hoppas VÄLDIGT mycket just nu på att amnda kommer kunna följa med till huddik det vore underbart.

Jaja, nu ska jag gå, men vi hörs sen! puss och kram. seeeeya!//
J.D


Ni får nöja er med min favvobild så länge! :)


(täcket jag har beställt)

Kommentarer
Postat av: vendela

GRATTIIIS :D

2009-09-06 @ 15:33:56
Postat av: Evelina

Var har du beställt det täcket ?

2009-09-06 @ 16:18:36
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad e de för transport ni köpt?:D

2009-09-06 @ 16:27:53
Postat av: joelle

måste bara fråga vart du köpt ditt pannband?:)

2009-09-09 @ 20:53:56
URL: http://joellemyslek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0