Dag 1

Hej på er, kom hem väldigt sent igår så det blev inte alls nått bloggande för min del!

Idag så har jag hoppat kval 1 i jr norrlandsmästerskapet och det gick super, fick en säker och trygg nolla i grunden och sen i omhoppningen så blev vi lite för iviriga mot sista så hon petade ner sista i omhoppningen, men vi hade snabbast tid ;)
Så just nu ligger vi 7:a, men det är ju hela två dagar kvar! :)

Var även med om en ganska hemsk sak när jag stod i utsläppet och skulle precis vända ryggen till då en storhäst som galloperade ut sparkade bakut och träffade mig på armbågen, så nu sitter jag med bandage och tycker lite synd om mig själv. Nä men man kan ju säga att jag hade tur i oturen, tänk om det hade sparkat högre, det hade inte varit så trevligt.
Men jag tror inte det här kommer bli någon större nackdel för mig och S i andra kvalet, känns hel okej i armbågen.

Nu ska jag och amanda gå ut och mocka och sen kommer Sofie ikväll, så vi lär ju hitta på nått spännande!

Ha det bäst, puss och kram, seeeeya!//
J.D


Kommentarer
Postat av: Josefine

Fint ridet! Va läskigt med sparken :S Tänk om du hade blivit träffad i ryggen...

2009-09-26 @ 23:57:33
URL: http://jsohlman.blogg.se/
Postat av: Sprallan

vad kul med en "häst-bloggare" som lägger upp filmklipp! :)

2009-10-04 @ 18:28:23
URL: http://busponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0