Nu har...

0-75ea02b03af2f7c54b3dcba45e19b605.png

Nu har s fått ett jodopax omslag för att skiten ska komma ut ordentligt, hoppas verkligen det hjälper.
ringde carina och hon föreslog detta. Så imorgon bitti ska jag ta bort det och sen ska hon få bli skrittad en ordentlig runda.
sen om det fortfarande inte är helt bra på kvällen så får hon stå en natt till med ett sånt omslag!
har tagit tempen på henne vilket såg helt normalt ut.
ska kolla alla dessa saker imorgon och då kommer jag med mer uppdatering!
puss och kram, seeeya//
J.D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej du ska röra på henne skritt o trav för att få ner svullnaden så får du se hur det verkar sedan Koksaltlösn är bra att fräsa rent sår med hoppas detta hjälper

2009-10-28 @ 22:42:31
Postat av: Rebecca

tänk att man alltid måste pyssla om dom där hästarna med alla små och stora saker dom drar på sig.. :P

passa på och gå in i min blogg och tävla :D

2009-10-28 @ 23:07:52
URL: http://www.stallrr.se
Postat av: Fyndannonser

Hej!

Jag vill bara tipsa alla om att titta in på den här bloggen, man kan hitta hur mycket spännande saker som helst tillsalu, allt från ridhandskar till hjälptyglar! Välkommen:)

2009-10-29 @ 14:31:34
URL: http://fyndannonser.blogg.se/
Postat av: carnon

Min häst har samma sak så hilma jobbigt ! Har sen i lördags haft henne i en vecka och hon skada sig direkt typ!

2009-11-06 @ 14:18:22
URL: http://carnon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0