Den här morgonen

Hej på er!

Vaknade imorse och slängde på mig kläderna för att sedan inse att det knappt går några bussar in på lovet... Måste försöka lösa detta.

När jag väl var hemma igen så släppte jag ut hästarna, S bakben var lika svullet om inte mer... fast ja hon har ju stått inne och då brukar det ju se lite värre ut.

Ska nog försöka hitta mig nån frukost, sitter just nu och tittar ut på snön som faller på backen. USCH.

Idag läste jag mitt horoskop och det stämde in så sjukt mycket men det stod även att ett problem skulle lösas idag. Hoppas det är något bra.  Känner att jag verkligen behöver det.

Nu ska jag äta frukost, seeeya!//
J.D


Kommentarer
Postat av: josefin

Hej! Vilket fint panband! :) <3

2009-10-28 @ 14:00:02
URL: http://josefinz.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0