Cicero

Har helt glömt bort att berätta om en rätt rolig sak som hände i helgen.
Jag stod och var funktionär i 1m klassen och sen helt plötsligt så kom den in en häst som var så himla bekant men jag kunde inte riktigt komma på vem det var då jag inte kände igen ryttaren.
Men efter ett tag så såg jag på en startlista att det var cicero, en häst som jag tränade en gång för tomas hammar, ni som läst bloggen kommer säkert ihåg honom. Det var så himla kul att se att han var ute på banan och att han har fått börja tävla. Minns att han hoppade med ett riktigt scoop och han var riktigt trevlig, men då en aningen grön.
Har faktiskt ingen aning om det fortfarande är samma tjej som äger honom. ska nog försöka höra av mig till henne och höra om det är så!

Kom in för en timme sen, det blev som jag skrev tidigare att vi gick ut på en promenad.
Var ute i 45min och gick, riktigt härligt att bara få rensa hjärnan lite och va själv med samantha.
Hon själv verkade lite fundersam på varför jag inte satt på ryggen?

Ska precis gå ut och kvälls fodra, ni ska få se lite bilder som jag hittade från den där träningen med cicero, Fina framben och trevlig teknik hade han då!

puss och kram, seeeya!//
J.D




Kommentarer
Postat av: :)

Hej! Skulle du kunna förklara hur ett ponnyhack ska sitta? högt/lågt, hur hårt ska man spänna? Visa gärna en bild på hur du brukar ha det ;)



2009-10-19 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0