tur att...

tur att jag har världens finaste och gosigaste häst, samantha.
är ledig idag, så jag har varit ute i det gråa vädret och fotat dom små vilddjuren i hagen med systemkameran, fick några riktigt fina bilder på både bella och samantha, ska försöka få upp dom på bloggen i veckan.Känns som att det var ett bra tag sen jag hade nya bilder här på bloggen, så nu har ni något att se fram emot.

Snart ska jag göra klart stallet för att sedan åka in till stan med mamma och kolla på en lägenhet och kanske en sväng förbi vårat kanske nya stall? :)

Senare ikväll runt sju ska jag på öppet hus på Thorén (gymnasiet jag berättade om tidigare) så jag kommer nog mobilblogga under kvällen! seeeya//

J.D

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0