tröttt

Hej på er!
Sitter och slappar i soffan med jennifer :)
Ikväll har vi inte gjort mycket. jag är så himla trött. känns som att klockan är mer än vad den är.

Fick lite frågor angående hästen som jag har tittat på lite.
Den ligger inte ute på annons vad jga vet och den står i danmark i ett försälningsstall där en vän till oss jobbar.
Skimmel sto, 6-7år, bra stam, samma stam som en av markus ehnings topphästar. Inte gjort något senaste året då den haft föl. Nä resten tänker jag hålla för mig själv, får filmen ikväll eller imorgon. så jag sitter med spänning och väntar på den.

Som sagt, jag är i skåne och på måndag börjar jag min praktik hos henrik, IIIH va kul det ska bli! är verkligen så peppad.
Carina mötte två stycken som jobbar där häromdagen och då sa dom att jag inte behövde komma fören kvart i åtta, men när jag pratade med henrik och hans sambo/fru så sa dom båda att jag skulle komma klockan sju så jag kommer nog dyka upp där sju som henrik sa!

När jag skulle flyga idag så var mina 9kg i övervikt men hon på flygplatsen var snäll och sa att det gick bra,
Mina väskor är STORA och jag räknade till att jag hade med mig sex st olika jackor haha!

Nä nu ska jag umgås lite och sen blir det en tidig kväll, inte senare än tio. Är helt slut!

Puss och kram. seeeya//
J.D



Kommentarer
Postat av: lili

Vill du vinna Månads blogg?

Gå in här



http://liliaana.blogg.se/2009/november/veckans-blogg.html

2009-11-21 @ 21:19:32
URL: http://liliaana.blogg.se/
Postat av: sofie

Oj, sex olika jackor :O

2009-11-21 @ 22:07:30
URL: http://thatgeek.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut den på bloggen?:)

Är det drömhästen med kritvit man och svans?:)



Och så undrar jag vad som har hänt med tea?



Och så undrar jag en sak till :P Varför ska du inte ha kvar hästarna hemma???

2009-11-21 @ 23:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0