Sista veckan

Ja nu börjar tävlingen lida mot sitt slut men fram tills på söndag kan ni skicka in era bidrag, läs mer här

Det är mycke saker på g i mitt liv just nu, det mesta eller ja allt är väll positivt på sitt lilla sätt, men jag tänker inte dela med mig för mycket, ni får vänta och se helt enkelt.

Imorgon (om jag får tid) så tänkte jag skriva ihop ett inlägg om min praktikplats så då får ni hålla utkik, om ni inte orkar klicka på  min blogg hundra gånger för att se om jag uppdaterat kan ni följa den via bloglovin.com

jaja kika in i förra inlägget där har jagsvarat på alla frågorna! puss och kram, seeya!//
J.D




Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Jag ställde en fråga och genast ploppade det upp en följdfråga i mitt huvud, jag har hört av många att samanta såldes för att hon inte kunde bli med föl? att dom hade försökt i 2 år. stämmer inte det? För hur har du då kunnat tänkt att hon ska bli mamma?:S



Jätteglad om du svarar på den!:)

2009-11-09 @ 23:02:11
Postat av: mikaela

vilken fin häst:)

2009-11-15 @ 21:27:49
URL: http://www.nogg.se/lacky

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0