Frågestunde fortsätter!(stopp)

Hej på er, ni är riktigt flitiga på att skriva frågor, men några till kan jag nog svara på, så passa på att skriva nu!

Idag ska jag och mamma ner till stan en sväng och sen åka förbi och köpa lite betfor som tog helt slut igår.

Just nu är det FULLKLOMLIGT vitt ute. och allt som snurrar i mitt huvud är dessa otroligt jobbiga styltor som packas under hovarna. vi får väll se hur ridpasset idag går.

nä nu ska jag göra mig iordning. hörs sen, seeeya//
J.D

STOPP nu har jag fått in många och bra frågor. nu kan ni invänta svar imorgon!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, visst är det jobbigt med känsliga hästar... :S Nu har han fått ett fint överben vid såret ist... men han är kall o fin i benet nu i har ridits hela veckan...

2009-11-07 @ 12:29:46
URL: http://mindcooler.blogg.se/
Postat av: Malin

Fråga: Vad har du för häst o vilka klasser rider nu?

2009-11-07 @ 12:30:15
URL: http://mindcooler.blogg.se/
Postat av: Mina

Hur börja du med hästar?

2009-11-07 @ 13:16:20
Postat av: Anonym

vad köpte din S för?

hur mår tea? är hon fräsh?

2009-11-07 @ 14:29:04
Postat av: Anonym

Oj nu kommer det att bli en del frågor att svara på:p vars brukar du kolla efter hästar? Läste en gång att du inte har hittat nån på hästnet förut?:)

2009-11-07 @ 15:55:29
Postat av: Anonym

min ponny är svag i galoppen och när jag fick henne för ca 2 månader sen gick det knappt att galoppera på henne utan att hon var tvungen att få gå i banhoppnings tempo för annars orkade hon inte, men nu har hon blivit MYCKET bättre och jag undrar hur jag ska göra för att träna upp den ennu mera :) Jag brukar ofta rida på volt när jag rider på banan för att försöka böja igenom henne ordentligt och när jag rider i skogen brukar jag träna intervaller.

Hur skulle du göra för att träna upp galoppen på en häst?

2009-11-07 @ 16:46:35
Postat av: Elin

Hur gammal var du när du började rida och varför började du då? :)

2009-11-07 @ 18:40:50
URL: http://elinpamlin.bloog.se
Postat av: Anonym

vem köpte charente?

2009-11-07 @ 21:00:33
Postat av: ?

vem köpte charente?

2009-11-07 @ 21:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0