Anonyma


Fick lite frågar angående dom förra inläggerna.
och alla var anonyma såklart.

Den frågan angående om hon inte skulle bli dräcktig vad vi skulle göra då? och ja det återstår att se. Givetvis så hoppas vi ju att hon kommer bli dräktig och att vi inte behöver fundera på den där frågan i huvudtaget.
Men risken finns och vi är beredd att ta den. Man ger ju inte upp efter första gången direkt!

Och sen undrade nån varför jag inte drar på brodden själv, jag brukar göra detta, men nu har hon faktiskt inte ens broddhål på sina skor så hon måste bli omskodd innan!

Hahah sen den där kommentaren som hånade mig lite när jag sa att jag skulle ner till mitt andra hem, och ja det känns faktiskt så när jag åker till jennifer,carina och tomas. Dom är urgulliga mot mig och man känner sig verkligen som hemma där så JA jag kommer fortsätta säga att det är mitt andra hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0