stallet

Hej, nu har jag kommit in!

Hoppade mira idag, gick väll sådär, hoppas hon är lite kvickare i benen i vännäs.
Imorgon ska vi försöka hitta lugnet som vi har tappat, eller ja inte tappat men vi har liksom hamnat i ett mellan läge, då hon är lugn så reagerar hon så sent på hindret eller så blir hon stressad och hoppar flackt, så vi får se hur det går imorgon! ska försöka hitta en bra puls och tempo i henne så blir det nog bra!

Imorgon skulle vi få låna miras ägares transport så vi kan köra henne med den i helgen, hon kommer sova där i helgen och jag kommer sova hos min pappa som bara bor en liten bit där ifrån i brännland så vi ska ut på en mini resa kan man säga!

I helgen ska mira gå L:B L:A på lördagen och samma på söndagen, jag hoppas jag hittar det om talade lugnet i henne så vi kan få såna fina runda språng. :)

Fick en fråga om hur gammal bella är och hon är 14, född 1995 :)

Nu ska jag sooova då jag är helt sjukt trött.

Imorgon blir det en lååång dag i stallet ska se till att städa packa osv. så det blir bra!
Men mer om det imorgon, ha det bäst! sov sött!
seeeeya!//
J.D


Idag fyllde min mormor år så hon var här och vi firade henne! trevligt trevligt.
I bakgrunden så ser ni mitt lilla stall, sött va? det är bara ett fönster till höger också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0