Massa kommentarer

Hej på er, gud va flitiga ni har varit på att kommentera, det gillar jag!
Har ju inte bloggat i helgen eftersom jag varit på tävlingar i vännäs med mira, såhär så¨g resultaten ut:
Lördag,
100(L:B), grunden gick suuuper hon var fin osv, kändes lite loj(trött) kanske, sen i omhoppningen blev det lite fel med avståndet fram till en räcke så hon petade ner den. 4 fel i omhoppningen
110(L:A),  Kändes helt okej, fortfarande inte så aktiv men snäppte upp sig mot slutet av banan, rev tvåan där hon kunde ha klarat det och sen rev hon ett räcke. 8fel grunden
Söndag,
100(L:B), Hoppade med mycke luft och tog fina språng kom lite tokigt på ett räcke så hon petade det, men mycket finare än på lördagen. 4fel grunden.
110(L:A), Kändes helt otroligt bra på framhoppningen, går in får ett toppen första språng och sen var det som om hon blev helt slut, så hon rev 4 hinder. 16fel.

Jag vet inte hur jag ska resultera den här helgen, det kunde ha gått bättre med andra ord, en sak som jag verkligen tyckte var positivt var att vi inte hade några fel alls i kombinationerna! tummen upp för det!
Jag har kommit på att jag måste lyfta blicken, i alla fall när jag rider mira så tittar jag ner efter ett avstånd, inte bra! men det ska vi öva bort. :)

VET NI? eller ja ryktet sprids snabbare än vinden, men vi har i alla fall köpt samantha nu :D så om en månad får vi hem henne :D Kul va?

Fått en del frågor på dom här dagarna:

Jätte fin häst! Lite väl gammal för min smak men :) Det kanske är en läromästare du är ute efter?

Tack, ja precis, vi har tänk oss att köpa en lite äldre rutinerad häst som jag kan leka runt lite på det första året, en läromästare helt enkelt!

Fin jacka, vad är det för någon? :)
det är en jacson, fick den som elitlagsjacka.

Undrar bara varför du ev väljer en så "gammal" häst. Du som är så duktig vill du inte prova något yngre? Tänkte bara att då kan ni "växa" tillsammans. Ja, det var bara en tanke... Men du rider kanonbra, så vilken häst du än väljer så kommer du gå lååååååångt. Kram
Ja du, som jag skrev tidigare, jag ville ha nått som jag kommer kunna leka runt med helt utan krav, jag har ju haft så många problem hästar som jag ridit till nu, så jag kände att jag ville ha nått som jag kunde rida lite utan krav:D
Jag kommer däremot senare skaffa mig nått yngre!

fina hundar ni har!:) vad är det för hästar ni har nu?

Tack, dom är söta dom!
Ja nu har vi, bella min gamla b-ponny som amanda och min lillebror rider, och sen har jag ju min c-ponny som förövrigt är till salu, och sen har vi en d-ponny till försäljning och om en månad kommer min nya storhäst! :D

Nu ska jag hjälpa till med middagen, men vi hörs ikväll så ska ni få lite bilder! ha det bäst puss och kram! seeeeeeeeya!//
J.D


Det här är en av mina favoritbilder, solen kom precis fram då vi styrde mot den här 1.20 oxern i msv:an i timrå, heeeelt underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh härligt att samantha kommer till en som du, du rider verkligen kanonbra och ääär typ min idol(A)

2009-05-25 @ 17:55:47
Postat av: Camilla

Hur gammal är nyhästen? :)

2009-05-26 @ 15:11:25
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: J

Hästen Samantha du har köpt, är det hon som tävlar för Umeå och heter Lundsten i efternamn som haft? :)

2009-05-26 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0