keeep it up!

Hej nu ska precis fara till skolan!

Tittade nyss på elviras blogg, hon är nämligen i skåne och ska kolla på gymnasie, och hon är tydligen helt såld och vill inte där ifrån, men hallå hon får ju inte flytta :(
Alla flyttar ju, herregud, men nästa höst då blir det förhoppningsvis min tur, i hope! :D

igår busred jag och amanda på ängen i skogen så sjukt kul haha!
Klättrade lite på berget osv!

Idag vilar hästarna och jag ska passa på att packa upp alla saker och sen lägga in alla filmer på datorn!

Själv går man mest runt och ler hela dagarna(förutom att elvira är i skåne och är helt såld och typ tänker flytta) tänk samantha är miiin, såg henne i tidningen igår eftersom hon vann alla tre klassern som hon startade och sen såg jag att det stod att hon var till salu, men då tänkte jag nej det är hon inte för hon är MIIIIN! :D hihihi

Igår fick jag väldigt roligt sms, från min bästa och mest saknade tränare, Han berättade att viccan hade kvalat SM iförrgår så dom kommer upp hit på SM i höst så himla roligt! men jag har ju lovat att jag ska ner innan! det är ett måste! håller seriöst på att spricka av saknad.

Nä nu måste jag skynda mig, bye! ha en bra dag! puss och kram, seeeeeeeeeeya!//
J.D


Åhhh vad jag saknar

Bästa tävlingen någonsin!

Så oerhört vad jag saknar allt!

Kommentarer
Postat av: sofie

jaqueline! vi åker ner i sommar, helt seriöst vi gör det.

2009-05-27 @ 21:12:39
Postat av: sofie

jaqueline! vi åker ner i sommar, helt seriöst vi gör det.

2009-05-27 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0