Hittade en bild på mig och mira

Hej på er, kom just hem från skola och har fikat lite, amanda ligger och sover i soffa, ska väll dra upp henne så vi blir klar i stallet i någorlund bra tid!

Skrev recension idag på SV och jag tror faktiskt det gick rätt bra, det ska bli spännande att se vad min lärare säger.
Oftast när jag skriver så klickar det direkt eller så är det helt åt skogen dåligt haha!

Var nyss inne på bilddagboken och hittade en bild på mig och mira hos en tjej som jag inte riktigt vet vad hon heter så den ska ni få se!

Nä hörreni nu ska jag gå ut till stallet, men till ikväll har ni en uppgift, ställ lite frågor!
Puss och kram, seeeeeya!//
J.D


Kommentarer
Postat av: Camilla

kan vara trevligt att ha en rutinerad dam också, hon såg jättefin ut i alla fall :)

2009-05-26 @ 17:56:27
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag har just börjat läsa din blogg, men jag har förstått att du har haft att göra! bloggen är superfin förresten!

2009-05-26 @ 18:07:49
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0