godmorgon

Hej och godmorgon, vakande för ett tag sen och har hunnit släppa ut hästarna och tagit hundarna på en promenad,

Igår hoppade jag ju tea, skrev inte så mycket om vad vi gjorde, men vi hoppade både på åttvolt och vanlig volt och sen övade vi en hel del omhoppningsvängar. och som avslutning, mest för vårat självförtroende, så hoppade vi nått språng lite högre, och det kändes super!

Mira vilade eftersom hon har en väldigt lös sko, så hovslagaren ska komma ut i veckan, vi ska också ringa våran hovslagare så han kan slå på sommar skor på tea, fast det blir nog med brodd hål endå eftersom man vet aldrig var vi ska tävla ;)

Kul med lite nya läsare, och undrar ni något så är det bara att fråga på!

Gud va bra rolf-göran bengtsson var, fast när jag såg han runda så tyckte jag det gick lite saktare än vad dom flesta innan red så jag hann precis tänka undra om inte det här blir ett tidsfel när han gick in i mål, och ja de blev det ju också, men vadå det blev ju en andra plats ändå, HEJA svergie!

Idag så ska tea få sig en runda i skogen och mira tänke jag skritta ut på (eftersom hon har en lös sko)

Nä hörrni nu står frukosten och väntar, men vi hörs senare idag då ska ni få lite nya bilder och ev, lite filmer! :D
Ha en bra dag! seeeeeeeeya!//
J.D


Sötisarna nu på morgonen!


snygg bella


Puss-stund!


haha sötaste tea!





Så nu har ni fått bilder från imorse och igår! mer bilder kommer senare idag från den här dageeen som kommer! :D

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Tack. =D

Vilka söta bilder. =D

2009-05-10 @ 10:57:47
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Sofi

Trevlig blogg, och så söt Tea är på bilderna.

2009-05-10 @ 16:27:52
URL: http://blogg.ystadsallehanda.se/hastbloggen
Postat av: matilda

söötaste bilden på dig och tea "pussbilden" :)

2009-05-10 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0