Bildbomb senare ikväll!

Hej på er, idag har jag varit hemma inte kännt mig helt toppen men nu känns det bättre efter en lugn dag!

Igår så red vi bara tea och bella, mira fick veckans vilodag igår, dom brukar ha dom antingen på måndagar eller tisdagar.
Så jag for ut och red tea och amanda tog bella buusan.
Skrittade och  travade mest, när vi red förbi dammen som ligger en bit härifrån kom det en svan och landade i den och tea blev helt paff när hon fick syn på den hon stod blixt stilla och tittade på den i säkert 5min haha jättesöt!

Nu är det verkligen vår, paddorna börjar hoppa överallt på vägarna till sena natten och solen, den stannar uppe väl länge den med!

Ikväll får jag se hur miras skor ser ut dom har skramlat lite grann så vi måste nog ringa och fixa så hon blir skodd, bella ska vila och tea ska få sig en längre runda idag!

sen ikväll när jag kommer in ska ni få massa massa massa bilder det loooovar jag!
Tog massa söta bilder på hundarna idag och sen åker kameran med ut till stallet ikväll.

Till helgen har jag och amanda bestämt att ska vår/sommar städa ur stallet och vika bort en massa tjocka vintertäcken så blir det snyggt och fint, och ni ska bara veta vad jag längtar tills vi ska måla om där inne guuud så skönt det ska bli!

Nä hörrni nu ska vi äta middag och sen bär det ut till stallet.
Så det är bara att kika in senare ikväll!
Puss och kram, seeeeeeeeeeeeeeya!//
J.D


Nu måste vi leta som galningar efter storhäst, eller hur storasyster? Så himla kul
(Min storasyster cassandra och hennes förra d-ponny mr.plopp på bilden)

Kommentarer
Postat av: amanda:)

finaste finaste dom:)

2009-05-05 @ 21:56:09
Postat av: Jennifer

Sv: Jag köper allt på http://www.beadplace.se/ :)

2009-05-05 @ 22:11:43
URL: http://www.dressyrbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0