Tisdag, prov och stan.

Hej på er, Idag var det dags för skola.
Först hade vi hemkunskap, vi gjorde en nudel och kycklig soppa, Riktigt god blev den.
Sista lektionen hade vi SO och prov, Det gick helt okej, vi hade både muntligt och skriftiligt, det gick helt okej faktsikt! :)
Det roliga och lite märkliga var att läraren som vi hade ville att jag skulle stanna kvar ensam för han sa att han ville prata med mig, och vet ni vad han sa? att han hade en viss talang att se hos männiksor om dom hade stor potential och han tyckte jag hade det, och att jag kommer kunna gå långt och bla bla bla, haha kul va?

Efter skolan ringde jag mamma som var nere på stan och fikade med min äldsta syster, så jag gick ner dit och fikade med dom, sen blev det granngården och handla lite foder och sen hem och släppa in hästarna och nu ligger jag här i soffan som en död sill och ska snart sova!!

Imorgon har jag endast två lektioner WOHO! : D
Börjar kvart i tio och slutade halv tolv, så sjukt skönt! Efter skolan så hämtar farmor mig och jag åker hem till henne och fikar och sen skjutsar hon hem mig.
Mira ska få nya skor också, haha det hände ju en lite insedens under tävlingarna, en ganksa så rolig historia, men den får ni höra imorgon!

Ska anmäla till påskens tävlingar som är i sundsvall, i veckan hade jag tänkt mig! : )

Nä hörrni nu ska jag sova! men vi hörs imorgon! puss och kram! seeeeeeeya!//
J.D


rumpooor i msv heheh : D

Miris på framridningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0