Stress, men imorgon åker vi!

Hej på er, VILKEN DAG shit!
Hela dagen igår och idag har vi letat lastbil och nu har vi hittat en som vi kunde få hyra HUR FIN SOM HELST!!!! Lite dyr(dåligtsamvete) Men jag har verkligen gjort mitt bästa! men peder var inte helt nöjd, men nu finns det inte så mycket att göra för vi åker imorgon runt nio på morgonen : D

Igår så red vi ut på dom små djuren och det gick väll bra, amanda red mira som var lite studsig men när amanda kom ner i sadel gick det bättre, och tea var lite smått okoncentrerad.

Idag så bytte vi hästar, och skrittade en längre runda med lite trav och galopp.

Ikväll har vi stressat och hunnit vara hos min pappa och ätit middag och packat alla saker i transporten! Nu äre bara lite små saker som ska in imorgon!

Jag vill verkligen tacka HELA min familj som gjorde detta möjligt att jag får fara till högbo, och min morbror är även inräknad där som for och hämtade lastbilen, PUSS PÅ ER!

Kul att det verkar vara så många som hittat min blogg, det vore kul om ni kunde skriva lite om er själva nu under helgen då jag åker bort! ska försöka hitta om det finns något internet där, så kan ni få lite uppdatering! : )

Nu ska jag läga iordning lite saker och sen sova! men ni får ha en bra helg, och önska mig lycka till! ha det bäst! puss och kram! seeeeeeeeeeeeeeeya!//
J.D

Blir att rida på hacket i helgen med! :)

Kommentarer
Postat av: Saga

Hej !

Lycka till i helgen !

2009-03-06 @ 00:55:21
Postat av: jenny

Lycka till! :D

2009-03-06 @ 10:37:53
Postat av: sandra

gud vad roligt. lycka till =)

2009-03-06 @ 12:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0