Onsdag, sovmorgon och snart blir det skola!

Hej på er, sitter just nu här när jag borde gå och sminka mig, men mamma har tagit toaletten och står och duschar så jag tänkte varför inte slänga in ett litet blogg inlägg när jag inte hade nått bättre för mig!

Idag som sagt kommer farmor och hämtar mig efter skolan det vill säga halv tolv och vi far hem till henne och fikar lite, sen skjutsar hon hem mig till djäkneböle och då hinner jag säkert rida när det är ljust och allt! :)

Tänkte att jag skulle jobba dom lite mjukgörande idag och känna lite på dom, det får bli lite kortare ridpass istället för jag kan tänka mig att mira kan vara lite mör i kroppen efter den helg som varit!

Juste glömde säga att min bästa mamma mockade och gjorde klart i hela stallet åt mig igår, GULDVÄRD!!!

Nä hörrni nu har mamma duschat klart så nu är det bara att sminka sig och sen fara!


Nyss hoppade molly upp och vile va med på en bild såhär på morgonkvisten! haha

Kommentarer
Postat av: Mirry

Spana in Borås coolaste blogg och tyckt till i Dagens Fråga!



www.arntyochmirry.se

2009-03-11 @ 12:06:15
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0