1 vecka? AAAH FÖRLÅT

Hej på er tiden går fort när man har kul! haha
Ja tack för alla fina komentarer jag uppskattar det verkligen!!!
Och ja jag kanske ska visa min blogg för mina lärare ;) då kanske dom kan förstå, fast frågan är ju haha!

Det har hänt VÄLDIGT många saker under den här vekcna som jag inte bloggat på, min mamma har GIFT SIG :O haha :D så nu fick vi in en till dinewald i familjen. treeeeeeeeeevligt!
Sen så åkte dom på kryssning till karibien, så just nu bor min morbror och amanda här.

Nu fungerar allt som det ska, lite jobbigt är det ju att jag inte tar mig in till hippo med tea eftersom vi inte får igång lastbilen, skulle nämnligen ha hoppat på hinderna på hippo med elitlaget. AAAH blir tokig. måste verkligen försöka lösa det på nått sätt nu, måste verkligen in och hoppa innan sundsvall. eftersom det nästan är omöjligt underlag ute. men nu har det kommit lite snö så det bör ju vara bättre nu :)

Lite kul är det ju att jag står för maten jag tycker det är kul, men jag är inte så bra men man kan inte bli bättre om man inte övar, så jag ringde min bästa pappa och bad honom om ett recept på en suuuuuuuuuper god pastaröra  han brukar göra, så sjukt god den är, han är verkligen duktigt på att laga mat har jag kommit på!

Vill ni veta vad jag gjorde för några dagar sen, Klippte bellas man och lugg, så jäkla gullig hon blev HELT SJUKT!
Nu den här veckan ska jag se till att amanda får skritta henne, så vi kan börja med henne igångsättning :)

Har varit på umeåopen hela helgen, riktigt kul faktiskt. träffat väldigt många som det var längesen man såg.
The hives var ju lätt bäst i alla fall, annars var umgänget BÄST! :)

Nä hörrni nu har ni fått en liten uppdatering från mig, kommer säkert komma på mer saker att berätta senare, men nu ska jag försöka fixa så vi kan åka in och köpa B&J!!! ha det bäst! seeeeeeya!//
J.D


finaste




Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Haha, jag är 16 :P Hur så då? :)

2009-03-29 @ 21:33:36
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

SVAR: Haha, äldre än 16?! :O Jag som alltid brukar få höra att jag ser yngre ut än min lillasyster, och att min lillasyster ser väldigt mycket äldre ut än vad hon är... x) Hur gammal är du?

2009-03-30 @ 09:39:05
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hej, kan inte du lägga ut filmer när du tränar med tea? :D

2009-03-30 @ 13:12:38
Postat av: thesshanning ~ ur en hästnörds synvinkelt

VA MED I TÄVLINGEN OM ETT SNYGGT SCHABRAK! :)

2009-03-30 @ 21:05:07
URL: http://thesshanning.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har inte bella ridits och hur gammal är hon? :)

2009-03-31 @ 19:20:17
Postat av: Saga

Tjabba, visst såg du the hives?

Åhhh, dom var sjukt bra!



Kolla in min blogg föresten!

2009-03-31 @ 20:41:59
URL: http://www.sagasmedberg.devote.se
Postat av: Anonym

hej. vet du vad man kan göra om man vill att sin häst ska bli känsligare för skänkeln?



tacksam för svar.

2009-04-01 @ 19:13:38
Postat av: Anonym

vilken fin blogg! kanonkul å läsa, men kan du inte göra ett inlägg där du skriver lite om hästarna,hu länge du haft dom osv!

2009-04-22 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0