var nyss nere i hagen

Nä hörreni, vad tror ni, att jag har lyckats börja mocka än? nepp!
Men nu ska jag i alla fall gå ut och mocka, blanda samanthas betfor och gör klart allt så jag bara kan släppa in dom efter jag ridit senare ikväll :)

Vi hörs senare, puss och kram, seeeeeeeeya!//
J.D




Tea fick lite knäckebröd, muums!


Äntligen börja lilla bella få sig en mage, hon har verkligen inte "velat"/kunnat bli direkt fet. men nu börjar hon ju faktiskt bli lite tjock.


Och samantha hon står och trycker i sin lada hon tycker den är såå mysig.

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, vilka härliga sommarbilder! :) Jag blir sjukt sugen på att åka ut och rida, men har tyvärr ingen egen längre..

2009-06-28 @ 16:40:52
URL: http://stinaflina.blogg.se/
Postat av: ISABEL

Har du designat din blogg själv? Du skulle inte vilja hjälpa mig med att designa min blogg, alltså göra en header etc. likt din mot att jag betalar dig en slant? :)

2009-06-28 @ 19:12:32
URL: http://iissabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0