Uppmärksammad kommentar

"Vaför måste allt/alla matcha?
de viktigaste äär väl att hästen å du mår bra...eller"

Ja det är helt klart en poäng i det du säger, och givetvis ser jag alltid till att jag och hästen mår bra, men vem gillar inte att se extra snygg och stilfull ut?
Jag tycker det är super kul att shoppa hästsaker så man ser ut som ett snyggt ekipage, men sen sitter det ju faktiskt inte i grejerna om det går bra eller inte.

Är det bara jag som gillar att se lite mer hm nu kommer jag inte på något bra ord, men stilren och snygg, För mig så lyfter det mitt självfötroende och jag gillar att allt är putsat och snyggt!
Som tur är har jag ju med mig min underbara hästskötare/medryttare/vän amanda på varje tävling som ser till att allt är puts och fix, men även om jag far själv så ser jag till det!
Sen när vi kommer till själva matchningen så kan jag och amanda stå länge och disskutera hurvida vi ska ha ett shabrak till en viss huva.

Jag bara älskar att se snygg och dyr ut kanske man kan säga!

Nä nu ska jag gå och ta in hästarna från betet! skriver mer sen om ridpasset! puss och kram! seeeya!//
J.D

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG

Gillar också att matcha och se prydlig ut på tävlingar, då är man iaf snygg om inte själva tävlingen går bra ;) Men självklart ska det inte gå ut över hästen/ryttarens välbefinnande.

2009-06-05 @ 22:22:15
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0