soool!

Hej på er, idag är det soligt och fint väder, riktigt skönt!
Imorse när jag vaknade så kom en av grannarna och sa att det var en häst lös på andra ängen, så jag gick ut och kollade och där stod en söt mira och tittade på mig glatt, haha den busen!
Nåväl jag släppte in henne i trähagen och slängde åt dom deras frukost och sen gick jag in och somnade på soffan (kl var 06.20 när grannen plingade på)
Så nu idag har jag och molly(hunden) bara legat och slappat i soffan rikitgt skönt!

Just nu är jag vääldigt lycklig då jag hittade min sladd till min mobil så jag kunde lägga in lite bilder! YES!

Idag ska tea ridas, tror vi ska fara och klättra lite det tycker hon om!
Och mira ska jag nog longera hon var ju så himla fin för några veckor sen då jag gjorde det.

Nä hörreni vi får höras ikväll och då ska ni få alldelens färska bilder!
Puss och kram, seeeeeeeeeeya!//
J.D


Här har ni våran nya husbil, rätt fin va? :)

shabraket och grimman jag köpte i skåne!


Här har ni förresten pannbandet som jag och amanda gjorde i slutet av vintern.


hur söt får man bli?

Ni vet ju för några helger sen varjag i vännäs och tävlade och det regnade ju så sjukt mycket,
vi alla blev lite fundersamma då vi såg att hinder nummer nio mest bara bestod av vatten?
(dom flyttade upp hindret brevid innan start)

Det här fölet såg jag och amanda första dagen i skåne, så himla söt!

Här har vi sötaste teo

Kan man hitta nått så tjockt och sött!

Tror ni man kunde säga nej till dom där ögonen?

Nåja nog om det, jag och amanda stormtrivdes helt enkelt i skåne!
Låt mig flyttaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0