SOMMARLOV

Hej på er, då har man äntligen sommarlov, kommer sakna mina tjejjor som går i min klassen i sommar.
Igår så var jag ju somsagt ner på stan och köpte mina älskade örhängen, dom kostade ju en slant, men ja gillar dom starkt!

Igår for vi även och hämtade hö, höet som vi  köper är hur bra somhelst, tyvärr hade dom inte hunnit bala det än så det fick bli lös hö, men det går ju lika bra de!

Imorgon så åker vi och det känns så himla skönt! ska verkligen bli superkul, dock såg jag att vädret inte kommer bli det bästa, men som jag sa till mamma, man måste ju också se den regninga sidan av skåne nångång så vi vet hur det är den dagen det året då vi flyttar ner haha :D

jag tänkte på det idag, vad vore en sommar utan skolavslutning, det är ju det som gör hela grejen med sommarlovet, alla är fina och glad  tror inte man skulle känna av att sommarlovets början på ett bättre sätt en just skolavslutningen.
Hade på mig en sommrig klänning idag, dock så tillät inte vädret allt för lättklädda människor få fira sin skolavslutning, det regnade lite och var världigt grått!

Ikväll far jag nog in till stan och stannar där till tio, men hittar jag skjuts då åker jag nog hem vid tolv, då blir det hem och börjar packa. vill ju träffa lite folk i alla fall!

Förlåt mig att jag varit så otroligt inaktiv på sista tiden, på fronten när det gäller bilder, men kameran har varit konstig så vi funderar på att lämna in den! och sen har vädret inte varit så himla toppen.
Skullle vilja mer än allt annat ta med mig kameran till skåne, men jag antar att mamma och peder inte tillåter det haha!

Juste vi ska köpa husbil och nyttsläp, vilket kommer bli bra tror jag, så himla skönt att packa in allt och sen inte behöva packa ihop fören man kommer hem!

(emma kan du skicka den där adressen igen på pixboxen så får jag se vad det är för människa. har hon bilder på mina hästar?)

Nä hörreni nu ska jag göra nån nytta typ gå ut och rida mira pira och teabus! :)
ha det bra, skriver mer ikväll! puss och kram, seeeeeeeya!//
J.D


Här har vi dom bling bling örhängerna



Här har ni min sommar klänning, visst var jag sommrig?

Juste frågestunden fortsätter glöm inte det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0