Skåne första kvällen och dag 1

Hej på er, skåne är bäst och jag kommer aldrig vilja fara här ifrån.
Vädret har väll inte varit så toppen, men nu börjar det spricka upp i alla fall! :)

Resan igår gick bra, eller ja, jag är ju rätt så flygrädd haha. men jag hade ju amanda med mig!
På flygplatsen så kom tomas och hämtade oss, vilket var riktigt snällt! tack tack tack.

Väl framme så gick vi ut till stallet och träffade en tjej som bor i lägenheten i anslutning till stallet, vi bestämde att vi kunde gå upp när vi vaknade och sen kunde hon visa vilka hagar som alla stod i osv.

Så imorse vaknade vi halv nio och gick direkt ut med hundarna och tog en sväng förbi stallet, hästarna var utsläppta och vi fick se vilka boxar och hagar dom ska in och ut i idag och imorgon!
Efter det gick vi och åt lite frukost och sen gick vi ner till dagstorp och tittade på slutet av en hoppklass.
Väl hemma igen så mockade vi och gjorde iordning för kvällen, så nu står stallet färdigt och vi ska bara gå ut på en prommis med gul och ceolan.

Hundarna bor ju här med oss och dom sköter sig bra, lilla theo är ju världens sötaste och man blir ju alldelens kär!

Ikväll kommer nog maria hit en sväng och vi ska se lite film och äta godis.

Imorgon kväll kommer jennifer hem och det ska bli såå kul att träffa henne!!! :D

Nä hörrni nu ska jag nog slänga mig in i duschen, men vi hörs senare! puss och kram, seeeeeeeya!//
J.D


Här ser ni lilla theo, en blandning mellan chihuahua och jackrussel!

En bit av stallet som vi sköter om, och jennifer och hennes gamla ponny på bilden
(bilden är snart ett år gammal)

Maria som kanske ska komma hit senare ikväll, här tävlar hon sin ponny kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0