Rent och fint

Hej på er, nu har jag städat och satte mig precis för att äta lite lunch!
Städade heeela nedervåningen.

Det är alltid kul att städa på så sätt att man hittar saker som man varit utan ett tag och undrat var dom kan vara.
Fast en sak som jag blev så galen över igår och fortfarande är galen över är att mina stövekskaft är borta!? HELT borta, jag har vänt upp och ner på huset x-antal gånger för att hitta dom och dom går bara inte att hitta. vad gör man?
Kan ju inte klara mig utan dom, och dom var inte tvärbilliga heller.

För övrig funderar jag på att testa ett par pioneer stövlar, jag har ju testat en massa tretorn med ingen sitter speciellt bra och då skulle det ju va att specialbeställa vilket känns lite små jobbigt.

jaja, nu ska jag fortsätta äta sen ska jag hoppa in i duschen och se vart eftermiddan tar mig :)

Ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare! puss och kram, seeeeeeeeeya!//
J.D


vad tror ni, borde jag kanske försöka ordna upp alla rosetter, och kanske göra lite mer plats åt dom haha!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ja, bella var det! men då förstår jag...



stövelskaften kommer att dyka upp på den mest osannolika platsen... eller på ett så självklart ställe som du inte letat på... sadelkammaren kanske?



och ja, tycker det ser ut som om du behöver sortera och ordna dina rosetter lite ;)

2009-06-29 @ 13:48:48
URL: http://hpsdagbok.blogg.se/
Postat av: Jennifer

oj! hur många har du? jag tycker verkligen du ska börja sortera dom :)

2009-06-30 @ 19:42:00
Postat av: Jennifer

Oj, hur många har du egentligen ? :D

2009-07-03 @ 22:08:49
URL: http://jennifersumar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0