midsommar midsommar

Redan?
Är det bara jag som tycker att tiden raaaaaaaaasar iväg?

Var i mormors stuga igår så jag hann inte blogga något.
Hästarna fick lite vila eftersom allt blev väldigt stressigt, så jag har inte så mycket att skriva om.
Ikväll får vi gäster, och snart ska jag ut och rida mira och tea, Mira ska nog få småskutta lite idag och tea ska få fara ut och bränna lite fett haha med andra ord lite konditionsträning!

snart ska det hända saker i bloggen:


Idag har jag städat heeela stallet. Och då dök det upp två täcken som påminde mig om nått, och det var att 2005 måste ha varit mitt och bellas bästa år, då vann vi KM och DM.

Nu ska jag ut och rida, mer bilder ikväll. puss och kram, seeeya!//
J.D


Min lilla snygging!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0