TÄVLINGSDAGS!!

För några månader sen så tog jag rätt häftiga bilder nere vid hagen som jag tänkte att ni skulle få titta på nu mendans jag går ut till stallet och fixar :)

Först vill jag bara berätta om en sak som alltid är med mig på tävling,  det är den här lilla saken:

Den här lilla nallen har varit men i många år, och är den inte urgullig, visst är det lite småtöntigt med tursaker, men jag kan bara inte låta bli. Och då vi ändå pratar om tursaker så är det dags för TÄVLING:



Så nu är det bara att ni sätter igång, bidraget behöver inte vara superlångt, jag kommer välja det som verkar mest intressant! Så Lycka till mina bloggläsare!!!

nu ska jag gå ut till stallet, men nu ska ni få några rätt häftiga bilder!
ha en bra eftermiddag, seeeya!//
J.D








:)




Kommentarer
Postat av: viktoria

Hejsan! Min tursak är en grön tellitubbi som jag fick när jag red ponny och tävlade ponnyallsvenskan. De handlade om en skum tidtagare på en tävlingsplats som såg ut som en tellitubbi. Vilket hela laget skrattade åt hela dagen. Så tävlingen efter dök lag + fans upp med denna nalle :) Nu när jag tävlar är den fortfarande med men då numera är den kvar i bilen ;)

2009-06-30 @ 16:43:12
URL: http://www.sotflikka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0