Godmorgon!

Nu ska jag slänga på mig lite kläder och sen fara till skolan och städa ur mitt skåp!

Har fått tre frågor som jag tänkte svara på!

Va skoj att ni ska ner till skåne. Vart i skåne ska ni?
Vi ska till kävlinge! :)

Du en fråga bara, är det du som äger detta pixbox användaren...................
 Varför har du då bilder på MoaEgholt? Hej.
Länken du skickade funkade inte, Men Nej jag har ingen pixbox :)

Är bara lite nyfiken vars Tea hamnar. Kommer hon bli kvar i Norrland?
Är det en ung ryttare som köpt henne.
Om hon blir kvar i norrland kan du ju hälsa på henne , då känns hon ju inte lika långt bort :) Kram

Det förstår jag, alla är lite nyfiken tror jag, hon hamnar om allt går som det ska i södra finland.
Ja hon som ska rida henne är 14 :)
Så det blir ganska så långt bort, men jag tror det hade varit jobbigare om hon hade stått här i närheten. det känns bra såhär!


Vill ni veta en sak? hmmm. jag kanske ska hålla på det, eller nä. Har hittat en gullig person som heter viola som ska fixa min bloggdesign, snällt va? Det kanske är några veckor bort eller så, eftersom jag ska bort.
Men har ni några tips på hur jag ska fixa den så ge mig några!!!

Som sagt frågestunden pågår i några dagar till så det är bara att fortsätta fråga!

Här ska ni få ett litet schema på hur min vecka som återstår ser ut!



OJ nu måste jag skynda mig! puss och kram seeeeeeeeeeeeya!//
J.D

Kommentarer
Postat av: Emma

angående pixbox användaren:

det vara bara det att det är bilder på dina hästar(bella och tea) och tjejen som äger detta album säger att det är hennes hästar osv.=)Och tjejen låtsas som om hon ser ut som Moaegholt(min kompis)

Aja nu när jag vet att det inte är du så äre lungt.



2009-06-10 @ 13:53:16
Postat av: Anonym

Tack! Ja, jag håller tummarna för att ponnyn går igenom!! Tack :)

2009-06-10 @ 18:53:04
Postat av: Elin

Tack så mycket! Ja, jag håller tummarna för att ponnyn går igenom besiktningen :)

2009-06-10 @ 18:54:02
URL: http://fornbrandt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0