Frågor och svar

Hej på er, idag har jag inte så jättemycke tid till att skriva ska snart gå ut och rida mira och tea, tror amanda ska få rida tea bus ikväll, och sen ikväll så åker jag ju till pappa på middag, MEN under tiden jag är borta så hade jag tänk att det skulle vara dags för en liten frågestund. jag har ju inte haft någon så det börjar väll vara dags nu!

Den kommer pågå tills jag tycker det är tillräckligt med frågor, så gör mig en tjänst nu och skriv frågor! jag vet att ni är ganksa många som läser så va inte så blyga nu!

Kommer ni inte på något att fråga så får ni gärna svara på dom här frågorna:
Hur hittade ni min blogg?
Premunuerar du på den? om inte varför?
Tycker du att jag borde ändra något eller sluta skriva om något?
Vad ska jag göra för att bloggen ska bli bättre?


Ha det bäst, vi hörs ikväll, puss och kram! seeeeya!//
J.D


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du sälja Tea när du inte är 18 än? är det för att du känner att du har gjort allt man kan göra med henne innom klasser och inte kan komma längre? :) kraam<3

2009-06-07 @ 16:52:47
Postat av: Anonym

Var du tvungen att "övertala" dina föräldrar om att få en egen ponny?

Vilken skola går du på?

Hur många hästar ryms i ditt stall?

Hur ofta bor du hos din mamma/pappa?

Om du fick välja en häst som du haft/har och få rida och ha den resten av ditt liv, vem skulle det vara? Oavsett storlek och framgångar, mer liksom vem som var din bästa vän :)

2009-06-07 @ 19:39:14
Postat av: Ina Jacobsen

sv: tack så mkt, tror hästarna gillar det också!



Jag hittade din blogg på bloglivin :)

2009-06-07 @ 21:14:39
URL: http://inajacobsen.blogg.se/
Postat av: linnea

hur hög är samantha? :)

2009-06-07 @ 22:09:14
Postat av: Emma

Jag tycker att din blogg är jättebra, det enda jag tycker att du kan ändra på är designen och färgerna för dom är ganska så jobbiga ;P

2009-06-08 @ 00:14:09
Postat av: Emma

jag tror jag hittade din blogg genom youtube faktiskt=)

föriövrigt tyckr jag att den är super bra.

Det enda du kan Tillkomma med är kanske olika övningar(både hopp och dressyr) osv?

Annars så fortsätt som du gör nu!.



2009-06-08 @ 15:12:16
URL: http://emmaarbast.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG

Hur hittade ni min blogg?

Bloglovin :)



Premunuerar du på den? om inte varför?

Nope, prenumerar inte på någon, tycker det går mycket snabbare att bara klicka direkt in på bloggen istället xP



Tycker du att jag borde ändra något eller sluta skriva om något?

Tycker den är jättebra som den är, men skulle gärna vilja ha mer uppdatering! Men vet att det är svårt med många hästar... :)



Och förresten, fixa en synlig färg på kommentarerna, är skitjobbigt att behöva markera dem för att se vad det står! :P



Vad ska jag göra för att bloggen ska bli bättre?

Bra som den är, men uppdatering och lite fler bilder hade varit trevligt :)

2009-06-08 @ 15:16:02
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Om Charente nu säljs, blir det bara satsning på storhäst då kommande tävlingssäsonger? Har själv min ponny såld nu, men vet inte om jag vill ha häst utan rida ponny de 1.5 åren som är kvar.. Vad är det som gör att du vill rida häst just nu?

2009-06-08 @ 19:06:45
URL: http://anniiejakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0