bloggeliblogg

oj vad timmarna och dagarna rasar förbi,  idag skulle jag ju tränat för louise haag med mira men mira tappade en sko igår IGEN! men snart kommer hovslagaren. så imorgon ska jag träna! :D
Vi red i alla fall på ängen igår, llåg och rullade på i galoppen med mira och försökte hitta jämn rytm och takt, hon var riktigt fin! hon verkade tycka det var ganska skönt då vi hittade rätt tempo, super duktig!
Och amanda red tea vilket också gick bra! :)

Jättekul att det kommit in lite frågor, men jag tänkte att ni får fortsätta fråga ikväll också så kanske vi har fått ihop några frågor i alla fall, så översaka mig med massa frågor nu, svaren kommer imorgon!

Ikväll så rider vi ganksa likadant, jag ska öka på och ligga och rulla på i galoppen några extra varv mer än vad jag gjorde igår, det är verkligen välbehövt då hon blir jätteavslappnad och fin efteråt!

sen ikväll ska jag och amanda in till stan en snabbis, amandas mamma är frisör så hon ska klippa mig(ska bara toppa) och amanda ska färga håret.

Imorgon eller på onsdag så ska jag och mamma in på en shoppingrunda i stan vilket jag verkligen ser fram emot! det var ett bra tag sen!

Har hittat en superbra äng som man kan rida på, det är en storäng som har ett dike som går rakt igenom men längst ut på kanterna så är det inget dike så man kan ligga och rulla på i en bra galopp flera varv, det är jättebra för konditionen.
Men man måste tänk på att man försöker sätta upp ett bra och jämt tempo och sen öva på att bibehålla samma takt/galopp.

Nä hörreni fortsätt fråga på så kommer det svar imorgon och jag vill då ha mer frågor än vad som finns nu! puss och kram, seeeeeeeeeeeeya!//
J.D


sööööt!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips, far inte på stan på onsdag då det är studenten!!



Hur många gånger har du varit utomlands?

Är det något du saknar att du inte fått gjort med tanke på att du har häst?

2009-06-08 @ 23:04:11
Postat av: Anonym

Vem skulle du anse dig vara i din klass? Alltså fjortis, tönt, sportfåne, pluggis osv? :)

2009-06-08 @ 23:51:25
Postat av: ..

Hej.

Äger ni Mira?

Om inte, hur länge ska ni ha henne.

Vad tror du hon skulle kosta om man vill köpa henne?, är hon snäll,trafiksäker osv. Berätta...



En fråga till.

Om du har en häst som börjar stegra, bocka osv så fort man kräver något. Vad skulle du göra.

Kan det vara något fysiskt fel tror du?



2009-06-09 @ 09:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0