Ändrade planer!

Hej på er, skulle ju ha ridit tea idag och longerat mira, men cassandra sa att mira inte fått nån vilodag på ganska länge så då fick hon vila.
Och tea hon longerades istället, min lillatjockis, ni ska se vilket mage hon har lyckats dra på sig haha! så nu är det hårdträning för hennes del! Det gick bara bra att longera, lite jobbigt tyckte hon det var, men vi löste det och sen fick hon busa av sig!

Kom just in, har gett hästarna mat och täckat på dom, inatt får dom sova ute igen! känns så himla skönt att ha dom ute och dom njuter verkligen!

Ikväll ska jag gå och lägga mig direkt när jag skrivit det här, kännt mig lite krasslig ikväll, hoppas verkligen inte att jag dragit på mig nån förkylning igen.

Ja nu har man suttit och kollat runt lite på vart det finns nån storhästtävling, och den som verkar se bäst ut är ö-viks tävlingarna som är v.29.
Men först måste jag ju få hem hästen och känna lite ;)

Jag vill att mamma och peder ska komma hem nuuuuu, dom är ju ute och åker omkring i hela svergie(nästan) med husbilen, men imorgon kommer dom hem(ÄNTLIGEN).

Nä hörreni hoppas ni har en trevlig kväll. och juste idag så påminde min syster mig om att det var midsommar imorgon, haha jag har verkligen ingen koll just nu! men vi hörs imorgon.puss och kram, seeeeeeya!//
J.D


Min lilla knubbis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många hästar/ponnier har jennifer nu? :)

2009-06-18 @ 22:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0