Titta vad jag nyss fick på posten!!

Hejsan alla mina söta läsare!
Jag fick just en brev från fujidirekt alltså bilder,
Hade beställt hem några bilder på samantha tea och bella. Så nu sitter dom uppe på min vägg!
Riktigt nöjd blev jag, dock var teas bild en aniningen mörk  men men.

Sen har jag hittat ett par Veredus carbon gel-skydd som jag tänkte köpa till samantha!
Dom var i skåne nu, men man kan ju alltid skicka dom med dhl eller något :)

Igår när jag skulle ta in tea från hagen hade hon fått ett sår på benet och var lite varm runt det så hon fick vila kommer nog kunna rida idag för det såg inte infekterat ut eller något!

Mamma hann inte ringa hovslagaren igår så hon får lov att göra det idag. för nu har skon släppt helt på ena sidan(bild längre ner)

Så idag får jag se vilka som blir ridna, hoppas på att jag kan rida båda i alla fall.

Juste mamma anordnar just nu en tävling som ska hållas i slutet av juli, ett derby med sista ridsportponnycup del finalen så det blir spännande, det ser ut att komma MYCKE folk södre ifrån, bland annat hörde jag att två A-ponnysar är anmälda och dom kommer från göteborg eller sthlm det tycker jag lät hur häftigt som helst! ena ska hoppa stora rundan som går i msv:b och msv:a hur ska det gå till? haha
och andra ska hoppa lilla rundan som är upp till L:A. Men visst är det rätt coolt?

Nu ska jag hjälpa mamma och tvätta och sen gå ut till stallet och fortsätta tvätta lite där. Ha en bra dag så hörs vi senare!
puss och kram, seeeeya!//
J.D

Glöm inte att skicka in erat bidrag till tävlingen här på bloggen!!




Så här såg skon ut!


Eftersom inte S kunde bli riden så pysslade jag på henne. testade göra knoppar men jag måste ju erkänna att hon passade bättre i utsläppt man!


Hon passar mycket bättre så :)


Bilderna är 20x30  och hela kalaset gick endast på 56kr, underbart va?


Det här en min favorit! färgerna(i verkligheten) är så fina.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0